Pravidla spolupráce
Sjednáním závazného termínu souhlasíte s následujícími podmínkami spolupráce...
Důvěrnost
Veškeré osobní informace, které se od Vás dozvím, považuji za důvěrné, a to nejenom po dobu spolupráce ale také po jejím ukončení.
Mlčenlivost může být prolomena v případě, který je dán zákonem (ohlašovací
povinnost).
Průběh spolupráce
V průběhu prvního setkání jsou ústně sjednány podmínky spolupráce
a je ujasněna zakázka (na čem chcete pracovat, co potřebujete). Službu můžete využít pouze jednorázově. V případě,
že si přejete ve spolupráci pokračovat, domlouvá se další
termín dle Vašich preferencí a mé aktuální možné kapacity. Po vzájemné a
včasné domluvě lze termín setkání změnit.
Na sjednanou konzultaci je rezervován čas pouze pro Vás, proto v případě, že budete potřebovat setkání zrušit, je třeba se zavčas omluvit (nejméně 24 hod předem). V případě, že je setkání zrušeno méně než 24 hodin předem, je účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny konzultace.
V případě zrušení setkání z mé strany samozřejmě není účtován žádný poplatek.
Reklamace a řešení stížností
Po celou dobu spolupráce máte nárok vyjádřit svůj názor na moji práci. Věřím, že vždy dokážeme najít shodu na tom, jak řešit Vaši případnou nespokojenost. Spolupráci můžete kdykoli bez udání důvodu ukončit, budu však velmi ráda za Vaši zpětnou vazbu – pozitivní i negativní.
Platba
Mé služby nejsou hrazeny pojišťovnou, klient si psychologické konzultace hradí sám. Přímá úhrada psychologické péče má kromě flexibility (možnost individuální domluvy termínů i v nestandardní časy) také tu výhodu, že ve zdravotnické dokumentaci není uvedeno, že jste byli uživateli psychologické či psychoterapeutické služby. Platba probíhá po skončení terapeutické hodiny prostřednictvím platby na účet.
